ru by

Адрас адміністрацыі:
246050, г. Гомель, вул. Білецкага, 10
Тэлефон прыёмнай:
8-(0232) 28-48-00
E-mail: (для зваротаў грамадзян) cenadm@cenadm.gov.by
(для дзелавой перапіскі) oir@cenadm.gov.by

Раніца, вул.Савецкая
Раніца, вул.Савецкая
Галоўная / Жыхарам / Дэкрэт № 3

Дэкрэт № 3

Дэкрэт № 3 "Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва"

Рашэннем адміністрацыі Цэнтральнага раёна г. Гомеля ад 04.06.2018г. №395 «Аб стварэнні пастаянна дзейнай камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва адміністрацыі Цэнтральнага раёна горада Гомеля» створана раённая камісія, зацверджана Палажэнне аб яе рабоце і вызначаны
склад камісіі

Як даведацца, ці аднесены грамадзянін да не занятых у эканоміцы

Алгарытм дзеянняў грамадзян, звесткі аб якіх выключаюцца з базы даных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, пры іх звароце непасрэдна ў камісію (з указаннем дакументаў)

1. Зварот грамадзяніна ў камісію асабіста або праз прадстаўніка, паўнамоцтвы якога аформлены ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку:
1.1 У дні прыёму спасылка
1.2 Праз паштовую сувязь (г.Гомель, вул. Білецкага 10, інд. 246050)
1.3 Праз электронную пошту (kszn@cenadm.gov.by)
2. Прадстаўленне дакументаў, якія пацвярджаюць аднясенне грамадзяніна да занятых у эканоміцы (спасылка).
3. Прыняцце камісіяй рашэння аб аднясенні (не аднясенні) грамадзяніна да занятых у эканоміцы
4. Абскарджанне рашэння камісіі ў вышэйстаячы орган

Фамілія, Імя, Імя па бацьку

Пасада
Дні прыёму

Лебедзь Дзмітрый Валянцінавіч

кіраўнік адміністрацыі Цэнтральнага раёна г.Гомеля

Штотыдзень па серадах з 08.00 да 13.00, каб.207. Прыём па папярэднім запісе, тэл.31-67-20, каб.101, або праз сайт адміністрацыі
Ісачанка Канстанцін Сяргеевіч 

намеснік кіраўніка адміністрацыі, намеснік старшыні камісіі

Чацвер 08.00-13.00, каб.203
тэл.30-57-03
Дацэнка 
Вольга Аляксандраўна 

намеснік кіраўніка адміністрацыі, намеснік старшыні камісіі

1-ы, 2-і, 3-і аўторак месяца 08.00-13.00. 
4-ы, 5-ы аўторак месяца 14.00-20.00, каб.210
тэл.28-46-04
Сівуха Маргарыта Вадзімаўна 

старшы інспектар аддзела па ўліку і размеркаванні жылля, сакратар камісіі

Пн.-пт. 
08.30-17.30, каб.102
Абед з 13.00 да 14.00
тэл.30-51-18
Заявы аб вызваленні ад аплаты паслуг з кампенсацыяй затрат у сувязі са знаходжаннем у цяжкай жыццёвай сітуацыі (у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян") прымаюцца ў 102 каб. (г. Гомель, вул. Білецкага, 10).
Пры сабе мець:
1. пашпарт або іншы дакумент які сведчыць асобу заяўніка;
2. дакументы, якія пацвярджаюць ступень сваяцтва (пасведчанне аб заключэнні шлюбу, пасведчанне аб нараджэнні) - для членаў сям'і;
3. дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць знаходжанне ў цяжкай жыццёвай сітуацыі.
* пад цяжкай жыццёвай сітуацыяй разумеецца аб'ектыўная акалічнасць (сукупнасць абставінаў), якая не залежыць ад грамадзяніна, якое ён не можа пераадолець за кошт наяўных магчымасцяў.


Пасяджэнні камісіі праходзяць 2 разы на месяц, згодна з графікам

Дата правядзення

пасяджэнняў*

1

16.06.2022

2

30.06.2022

3

14.07.2022

4

28.07.2022

5

04.08.2022

6

18.08.2022

7

01.09.2022

8 15.09.2022
9 29.09.2022
*час пасяджэння ўдакладняць па тэлефоне 30-51-18.
У графіку магчымы змены.


Асноўная задача камісіі - каардынацыя работы па рэалізацыі норм Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2015 г. № 3 «Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва», у тым ліку праз:

- арганізацыі працы па аказанні працаздольным грамадзянам, не занятым у эканоміцы, садзейнічання ў працаўладкаванні;
- аказання кансультатыўнай, метадычнай і прававой дапамогі па пытаннях працаўладкавання і (або) самазанятасці;
- арганізацыі працы па інфармаванні (апавяшчэнні) грамадзян аб тым, што інфармацыя аб іх змяшчаецца ў базе дадзеных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы (далей - база дадзеных);
- фарміравання спісу працаздольных грамадзян, якія не занятыя ў эканоміцы, аплочваюць паслугі, якія вызначаюцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, па цэнах (тарыфах), што забяспечваюць поўную кампенсацыю эканамічна абгрунтаваных затрат на іх аказанне (далей - паслугі з кампенсацыяй затрат);
- разгляду заяў працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, або членаў іх сем'яў аб поўным або частковым вызваленні такіх працаздольных грамадзян ад аплаты паслуг з кампенсацыяй затрат у сувязі са знаходжаннем у цяжкай жыццёвай сітуацыі (далей - заявы), прадстаўленых па зацверджанай форме, у адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах;
- каардынацыі шырокамаштабнай інфармацыйнай працы па растлумачэнні сацыяльна-працоўных гарантый, якія прадстаўляюцца дзяржавай грамадзянам, арыентацыі грамадзян на ажыццяўленне легальнай дзейнасці;
- арганізацыі і каардынацыі работы зацікаўленых органаў і арганізацый па правядзенні прафілактычнай работы, накіраванай на рэсацыялізацыю асоб, якія вядуць асацыяльны лад жыцця;
- правядзення іншых мерапрыемстваў у рамках рэалізацыі Дэкрэта №3.

Дакументы, якія рэгламентуюць работу камісіі:





Нарматыўна-прававыя акты


Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 31 сакавіка 2018 года № 239 "Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку аднясення працаздольных грамадзян да не занятых у эканоміцы, фарміравання і вядзення базы даных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, уключаючы ўзаемадзеянне ў гэтых мэтах дзяржаўных органаў і арганізацый"

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 31 сакавіка 2018 года № 240 "Аб зацвярджэнні Прыкладнага палажэння аб пастаянна дзейнай камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва"