ru by

Адрас адміністрацыі:
246050, г. Гомель, вул. Білецкага, 10
Тэлефон прыёмнай:
8-(0232) 28-48-00
E-mail: (для зваротаў грамадзян) cenadm@cenadm.gov.by
(для дзелавой перапіскі) oir@cenadm.gov.by

Помнік княгіні Ірыне Іванаўне Паскевіч
Помнік княгіні Ірыне Іванаўне Паскевіч
Галоўная / Электронны зварот

Электронны зварот

Інфармацыя
аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, у тым ліку па заяўным прынцыпе "адно акно", у адміністрацыі Цэнтральнага раёна за студзень-чэрвень 2022 год

У адпаведнасці з Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2006г. N2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва" стан работы з насельніцтвам з'яўляецца адным з асноўных крытэрыяў ацэнкі дзейнасці дзяржаўных органаў і арганізацый.
Работа са зваротамі грамадзян - адзін з важнейшых напрамкаў у дзейнасці адміністрацыі Цэнтральнага раёна накіравана на павышэнне якасці работы з насельніцтвам.
Агульная колькасць зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступілі ў адміністрацыю Цэнтральнага раёна ў студзені-чэрвені 2022 года склала 338, у тым ліку пісьмовых - 154, вусных - 88, электронных-96. У параўнанні з аналагічным перыядам 2021 года агульная колькасць зваротаў павялічылася на 19 працэнтаў.
На асабістых прыёмах кіраўніцтвам адміністрацыі прынята 88 чалавек, з іх кіраўніком адміністрацыі - 56 (2021 -90, кіраўніком-63).
Найбольшая колькасць зваротаў ад жыхароў паступіла па пытаннях добраўпарадкавання і ўтрымання тэрыторыі раёна.
Штотыдзень па суботах кіраўніцтвам адміністрацыі праводзяцца "прамыя тэлефонныя лініі". У першым паўгоддзі 2022 года прынята 94 званкі (2021-107). Асноўная тэматыка пытанняў датычылася сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі.
За ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у службу "адно акно" адміністрацыі ў студзені-чэрвені 2022 года звярнулася 5653 зацікаўленых асоб (2021-5220).



  • Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
  • Згодна з артыкулам 12 Закона «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» палі, пазначаныя *, абавязковыя для запаўнення.
  • Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
  • У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) дакументаў.
  • Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо напрамкі заявы ў электроннай форме.
Для фізічных асоб Для юрыдычных асоб